De bedoeling is om takken te maken met eucalyptus bladeren en inderdaad een background.
Eindelijk heb ik mijn probleem gevonden waarom er problemen waren met het haar en alle kanten op ging, Sub surf was het probleem soms zoek je je scheel in blender en maakt het minder leuk gelukkig gevonden.
Sub surf geeft veel invloed op de stand van het haar als je in level 3 kamt en je rendert bijvoorbeeld op 1 klopt er niets meer van, een gouden regel om te onthouden.
Het model zit toch onder het haar dus geen subsurf scheelt weer met render tijd, omdat het tijdsverloop met modeleren soms lang is ga je dingen over het hoofd zien.
Inmiddels is weightpaint haar en al duidelijk, door bepaald gedrag van het programma leid het soms een eigen leven mits je het niet weet.
Zo heb ik ook een probleempje met de weight paint naar de bones toe, in deze compositie dekt ik het af met bladeren dus je ziet het niet ook dit had in eens een probleem dat het model de bone niet volgt, wordt weer een zoektocht
)
De oren ben ik langzaam aan het opbouwen met de pluizen
Nu bezig met het haar na deze ontdekking ik had best veel badhair days de laatste tijd ,nu kan ik weer verder en dan de takken maken.