Aan tijd genomen een 2 weken denk ik en een 2 weken zeer weinig gedaan de koala is 12 februari gestart, de pest met haar is je moet zoveel proef renders maken om je resultaat te zien
Vandaag de texture (een lap leer)van de neus meer roze gemaakt in gimp, voelharen aangebracht en de kop gekamd en bewerkt nu nog 2 poten kammen en het is klaar.
Dan de juiste instelling zien te vinden voor het glans gedeelte van het haar met de hair node bij overdaad zie je een soort diamantjes terug in beeld en dit moet worden terug gebracht.
Ik wil een witte bef maken en dan is die klaar morgen denk ik dat de proef render klaar is voor het eind resultaat, de PC begint sloom te worden ik red de eindstreep net met deze capaciteit het vergt toch veel Mb"s.
Al met al was haar een studie object van de 2de ronde de eerste sneakpeak met haar was 1,5 jaar terug en veel geleerd over weight paint en materiaal toewijzen, nog 1 ronde te gaan volgend jaar of zo:P
Nu ben ik een 2 maanden bezig geweest met haar, tevens ook wel gemodelleerd natuurlijk.
Het gebruik van de Hair BSDF shader.