Lol ja die fouten maken we allemaal.
Inmiddels heb ik een render op 300 children gedaan de vorige was 60 children op 12.000 haar wel een verschil en aan het spelen met de nodes voor het haar.
Hier de nodes en de texture is nog steeds dat bontje.
1.000 samples vergt toch 2.771 mb aan geheugen maar met renderen wel smooth.
Op de foto heb ik de haarlengte van de children veranderd van 0.6 naar 0,9.
Het beestje word nu fluffy pluizig, daarom zat ik te denken om er toch een tweede particle system in te gooien
en te mengen.
Dan kan ik deze pluizige instelling ook gebruiken bij de oren die erg pluizig zijn. ik maak eerst wat foto's met de haar lengte
Ik ben nu een 450 children foto aan het renderen mijn max 4.017mb en als dit gedaan is de kop bewerken het model is niet goed nu het aangekleed is het tijd om het te verfijnen als het lukt en tijd om de binnenkant mond te bewerken met een nieuw object.
Nu het haar is aan gebracht en alles goed is er 1 regel, BREEK nooit je mesh open om wat te veranderen of je bent je haar kwijt.
Daarom wordt de binnen kant mond een nieuw object, in mijn enthousiasme ben ik al te ver om het weer overnieuw te doen. .
Eerst een aantal test renders met de lengte haar en het nieuwe particle system, de instellingen (nodes)van de texture zijn voorlopig goed.
60children. 634 Mb
300 children. 2.771Mb
450 children. 4.017 Mb