Topic: Render slots vooraf kiesbaar  (gelezen 7064 keer)


Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 221
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Gepost op: 02 mei 2018, 14:12:26 pm »
Ik vind het erg irritant om steeds eerst naar de UV/Image Editor te gaan om daar het gewenste Render slot te kiezen.
Kan dit ook makkelijker, zodat ik gewoon in mijn 3D View kan blijven hangen?

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 mei 2018, 15:19:40 pm »
Ik heb nog eens gekeken, maar ik weet ook geen andere manier. Goeie vraag, hopelijk komt er een antwoord.
Ik heb bij je andere topic wel een antwoord, niet precies wat je bedoelt, maar komt wel erg in de richting hoop ik.
« Laatst bewerkt op: 02 mei 2018, 15:27:45 pm door koos2 »

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 221
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #2 Gepost op: 02 mei 2018, 15:33:49 pm »
Ik heb bij je andere topic wel een antwoord, niet precies wat je bedoelt, maar komt wel erg in de richting hoop ik.

Welk andere topic ook alweer?  ;D ::)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 mei 2018, 15:37:55 pm »
Hoe kun je simultaan de dimensies veranderen van Duplicate Linked objects

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 02 mei 2018, 15:46:47 pm »
Ik zou rechts boven in de hoek van je 3Dview met het hoekje een nieuw venster trekken en van een vensters de uv/image _Editor maken.
Dan heb je de 3Dview en de uv/image _Editor.

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 221
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #5 Gepost op: 02 mei 2018, 16:58:57 pm »
Hoe kun je simultaan de dimensies veranderen van Duplicate Linked objects
Dat was niet mijn post  ;)

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 221
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #6 Gepost op: 02 mei 2018, 16:59:30 pm »
Ik zou rechts boven in de hoek van je 3Dview met het hoekje een nieuw venster trekken en van een vensters de uv/image _Editor maken.
Dan heb je de 3Dview en de uv/image _Editor.
Klopt, maar dat is wederom een workaround. Hoopte op een echte oplossing ;) Toch bedankt!

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #7 Gepost op: 02 mei 2018, 19:06:12 pm »
Als je de Render slots nodig hebt kun je die toch rechts boven de Outliner plaatsen. ;)



Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 221
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #8 Gepost op: 03 mei 2018, 08:38:51 am »
Kan ook nog inderdaad! ;)