Mijn inzending:
In SolitudeCharacter model:Deze heb ik gemaakt net behulp van MakeHuman in verband met de snelheid. De textures zijn allemaal gemaakt en bewerkt in Photoshop.
Modellen van Blendswap:De Gotische architectuur is gemaakt door Wig42
In deze scene heb ik vooral de texture en de kleur van de tombe aangepast. Daarnaast heb ik ook het één en ander aangepast in de materialen en shaders.
Het standbeeld is van Daniel74
Hiervan heb ik het materiaal en de texture verandert.
De kaars is er één uit een set van meerdere gemaakt door ATemporalSkill
Belichting:Gewoon veel verschillende opties uitgeprobeert om te kijken wat het beste beviel qua lichtsterkte en kleur.
Ook voor het raam nog images as planes gebruikt om schaduwwerking te krijgen waardoor het lijkt alsof er bomen of iets dergelijks voor het raam staan.
Rendering:Cycles, 500 samples. Deze image kan wel wat meer samples gebruiken maar ik vond 2 uur renderen voor de challenge wel even genoeg.
Ik ga deze image nog wel opnieuw renderen met een hogere kwaliteit maar dat doe ik pas als ik wat meer tijd heb. Waarschijnlijk tweak ik dan ook nog wat andere dingen.
Post processing:Geen.