Topic: Baking AO gaat niet goed raar genoeg  (gelezen 6167 keer)


Offline OV

  • Member
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 december 2014, 20:52:47 pm »
hallo,

ik maak al een geruime tijd models met blender voor het simulatie spel Euro Truck simulator 2

vaak deed ik om schaduwen te krijgen vertex colors en dan dirty vertex, maar om het nog mooier te krijgen was ik van plan om AO te baken, alleen het baken gaat wel alleen krijg ik er geen schaduwen in, dit is bij verschillende onderdelen zo, wie kan mij verder helpen?

foto van het probleem:



(klik op de foto voor een vergroting)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2014, 10:37:20 am »
Ik zelf heb nog geen ervaring met Baking maar misschien heb je hier wat aan.

https://www.youtube.com/watch?v=sB09T--_ZvU

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Laatst bewerkt op: 28 december 2014, 10:59:55 am door JvL »

Offline OV

  • Member
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2014, 13:07:51 pm »
Dankjewel! Heb al verschillende youtube video's geraadpleegd maar ga het met deze nog eens proberen

Offline OV

  • Member
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 december 2014, 15:12:06 pm »
dank jullie wel, door middel van de full render kan ik mijn  AO toepassen



links is met AO rechts is zonder