Welkom bij de Dutch Blender Community
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Dutch Blender Community
-->
Creaties
-->
Experimenten
heelal
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
Topic: heelal (gelezen 17897 keer)
heelal
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Gepost op:
08 december 2014, 12:29:01 pm »
Weer een beetje aan het spelen met blender.
Het resultaat van gisteren je ziet ook de geboorte van het partikel system als heelal in het filmpje terug.
https://www.youtube.com/watch?v=_j_-XXVCMPM&feature=youtu.be
Gelogd
Re: heelal
JvL
Member
Berichten: 3,415
«
Reactie #1 Gepost op:
08 december 2014, 12:40:49 pm »
Tof gedaan!
Gelogd
Re: heelal
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #2 Gepost op:
08 december 2014, 12:43:57 pm »
Dank je wel ook het geluid is in elkaar gezet met fruityloops was te kort in seconden ik maak wel een keer een juiste versie:)
Gelogd
Re: heelal
Nick Van den Broeck
Member
Berichten: 216
«
Reactie #3 Gepost op:
08 december 2014, 13:31:51 pm »
Heb je hiervoor gebruik gemaakt van forces? Of hoe heb je de animatie/vormgeving van de spiralen en zo voor elkaar gekregen?
Gelogd
Re: heelal
koos2
Member
Berichten: 2,053
«
Reactie #4 Gepost op:
08 december 2014, 15:52:02 pm »
Goeie vragen van Nick.
Inspirerende animatie. Het uitzicht van Major Tom (voor hen die Major Tom nog kennen)
Gelogd
Re: heelal
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #5 Gepost op:
08 december 2014, 16:07:39 pm »
Mooi speelgoed dat Blender
Dat vraagt natuurlijk om een mooie tutorial Nick.
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: heelal
Nick Van den Broeck
Member
Berichten: 216
«
Reactie #6 Gepost op:
08 december 2014, 16:18:57 pm »
Eerst nog zelf leren hoe het in elkaar steekt
Gelogd
Re: heelal
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #7 Gepost op:
08 december 2014, 17:15:36 pm »
Hier is een tutorial van Sardi Pax inderdaad een force gebruikt voor rotatie en 1 voor het afremmen van de snelheid en 2 particelsystemen men kan deze velden naar believen uitbreiden en de render tijd is goed te doen
https://www.youtube.com/watch?v=XIPQ6ANnr70
Gelogd
Re: heelal
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #8 Gepost op:
10 december 2014, 18:08:22 pm »
Nog steeds bezig met het particel system een prachtig en krachtige werking gaat er uit van deze tool zoveel mogelijkheden.
Termifrustrators
https://www.youtube.com/watch?v=9GnnVpsU8Go&feature=youtu.be
«
Laatst bewerkt op: 10 december 2014, 19:46:51 pm door Ruud
»
Gelogd
Re: heelal
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #9 Gepost op:
10 december 2014, 18:51:19 pm »
Ja daar kun je lekker mee spelen met dat particel system en het ziet er lekker creepy uit
Ik heb ook een keer zoiets gemaakt maar dan met spikes en dat was ook creepy
Maar knutsel maar verder dan komen er zeker nog meer mooie animaties
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: heelal
JvL
Member
Berichten: 3,415
«
Reactie #10 Gepost op:
10 december 2014, 21:26:42 pm »
Daar kun je zeker nog genoeg leuke dingen mee doen.
Gelogd
Re: heelal
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #11 Gepost op:
14 december 2014, 19:33:53 pm »
Weer een kleine update, wat de bedoeling is om een kleine animatie te maken over een aanval op de aarde nog niet echt een script maar de city gebruik ik ook voor wat scenes met een sterrenwacht die die gasten ontdekt
Gaande weg zie ik wel waar t schip strand ik ben nu bezig met explosies smoke and fire wat ik probeer te gebruiken het is half animatie en half realistisch zoals t vuur .
Ik hoop dat t allemaal lukt
https://www.youtube.com/watch?v=zjJhMAyedug&feature=youtu.be
Gelogd
Re: heelal
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #12 Gepost op:
14 december 2014, 19:36:54 pm »
En alles is low in textures en aankleding dat komt later wel.
Gelogd
Re: heelal
JvL
Member
Berichten: 3,415
«
Reactie #13 Gepost op:
14 december 2014, 19:39:04 pm »
Ben benieuwd wat het gaat worden. Het klinkt spannend!
Gelogd
Re: heelal
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #14 Gepost op:
14 december 2014, 21:27:29 pm »
Ik hou wel van een beetje Space dus ik ben ook benieuwd waar dat heen gaat.
Tip: Ik zou een aarde textuur downloaden en de aarde echt om zijn as laten draaien zodat je de continenten voorbij ziet komen.
ik had er nog een:
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
« vorige
volgende »