Welkom bij de Dutch Blender Community
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Dutch Blender Community
-->
Creaties
-->
Experimenten
UV unwrapping
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
Topic: UV unwrapping (gelezen 16306 keer)
UV unwrapping
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Gepost op:
11 oktober 2014, 21:10:38 pm »
Aan de hand van een tutorial wat aan het experimenteren gegaan met uv unwrapping en node editor....
Gelogd
Re: UV unwrapping
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #1 Gepost op:
11 oktober 2014, 21:11:44 pm »
De vloer zit ook om de ton `gewrapped`....
Gelogd
Re: UV unwrapping
JvL
Member
Berichten: 3,415
«
Reactie #2 Gepost op:
12 oktober 2014, 00:03:42 am »
Netjes gedaan hoor.
Gelogd
Re: UV unwrapping
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #3 Gepost op:
12 oktober 2014, 00:16:47 am »
Ziet er goed uit.
Heb je voor het hout ook de displacement aansluiting in de node editor gebruikt, voor wat nerf in het hout?
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: UV unwrapping
blenderbrammetje
Member
Berichten: 1,420
«
Reactie #4 Gepost op:
12 oktober 2014, 03:31:55 am »
Mooi !
Gelogd
Re: UV unwrapping
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #5 Gepost op:
12 oktober 2014, 10:48:36 am »
@IJP....yep...en bump mapping maar dat zie pas bij een close up...thnx voor de reacties allemaal...keeps me going...
Gelogd
Re: UV unwrapping
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #6 Gepost op:
12 oktober 2014, 11:05:57 am »
Toch nog een vraagje hoelang heeft dit ongeveer moeten renderen.
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: UV unwrapping
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #7 Gepost op:
12 oktober 2014, 11:18:56 am »
Heb hem ff met een spiegel ondergrond gedaan en rendertijd is 49.09 sec.
Staat links boven in de hoek...
Gelogd
Re: UV unwrapping
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #8 Gepost op:
12 oktober 2014, 11:47:36 am »
Dat is snel maar ik ben benieuwd wat de tijd is met de houten vloer textuur.
Ik had gisteren namelijk ook een plane met muren er omheen gemaakt en de grond van hout met displacment voor de textuur.
Maar in Cycles duurde dat bij mij toch zeker 15 minuten
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: UV unwrapping
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #9 Gepost op:
12 oktober 2014, 12:07:10 pm »
Met de houten vloer nog minder....was gewoon een picture texture....verder geen bumping of displacing....alleen de tonnen...
Gelogd
Re: UV unwrapping
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #10 Gepost op:
12 oktober 2014, 12:22:49 pm »
Zelfs 7 seconden winst....
Gelogd
Re: UV unwrapping
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #11 Gepost op:
12 oktober 2014, 12:26:43 pm »
render samples 500...
Gelogd
Re: UV unwrapping
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #12 Gepost op:
12 oktober 2014, 12:37:33 pm »
Nou dan is er bij mij iets goed mis ik ga vanavond een nieuwe test maken en het nog eens proberen want bij mij duurt het veel langer.
met 100 sampels.
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: UV unwrapping
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #13 Gepost op:
12 oktober 2014, 12:56:05 pm »
Om te kunnen vergelijken... i5@3,4 gig. en 8 gig. werkgeheugen....op een assrock z77 extreme moederplankje....
Videokaart is een amd 5670 geloof ik...niet zo`n hele beste maar renderen gebeurt als ik het goed heb begrepen grotendeels zo niet helemaal door de cpu....
Gelogd
Re: UV unwrapping
JvL
Member
Berichten: 3,415
«
Reactie #14 Gepost op:
12 oktober 2014, 13:04:31 pm »
Je kunt in principe zelf kiezen voor GPU of CPU renderen maar uit tests (Blenchmark addon, geschreven door MAD) bliijkt dat bij een machine zoals die van jou CPU renderen het snelst is tenzij je er een dure GPU instopt.
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
« vorige
volgende »