Zo, het heeft even geduurt sinds de laatste update maar hier is er weer een.
Het haar is nu volledig in beweging maar dat heeft wel de nodige moeite en heel veel testen gekost.
Het volume van de staarten blijft nu redelijk gehandhaafd dus dat is mooi. De instellingen die hier voor nodig zijn zijn van zo veel dingen afhankelijk dat het je soms bijna tot wanhoop drijft.
Ik heb ook meerdere malen de staarten opnieuw gemodelleerd en met weight paint onder handen genomen maar ik denk dat dit het zo´n beetje moet gaan worden.
De zwaarden steken natuurlijk ook naar achter en zijn voorzien van collisioninstellingen omdat de staarten er anders doorheen bewegen.
Erg realistisch maar dit was ook gelijk een enorm struikelblok omdat dit ook voor de nodige problemen zorgt doordat de staarten `klem` kunnen gaan zitten en dan heel vreemd gaan vervormen
Het filmpje is niet overdreven duidelijk maar er volgt snel een betere. Ik houd jullie op de hoogte!
PS Tijd is overigens ook een berkende factor omdat ik tussendoor met twee andere dingen bezig ben. Ik ben met een 3D logo voor iemand bezig en ik ben een shirt logo bezig voor iemand die mee doet met de Highland Games (Schotse sterkste man wedstrijden waar ik zelf ook vrij lang aan meegedaan heb).
http://www.youtube.com/watch?v=sNDE0Fc800k