Dat is heel mooi dat je van je werk flink wat power mee hebt gekregen, die zien natuurlijk wel wat in jou capaciteiten.
Dat wordt straks lekker snel renderen
Voor de gene die ook de nieuwe camerarigs (cranerig en dollyrig)wil hebben zie hieronder hoe je deze moet installeren.1:Ga naar
http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Rigging/Add_Camera_RigsKlik met rechter muisknop bij Current version download op de link en kies Doel opslaan als en sla het ergens op in je computer waar je hem terug kan vinden.
2: Ga naar user preferences / addons en klik onderin de balk Install from File en zoek je script, klik deze aan en klik rechts
boven install from File.
3: Nu heb je bij Addons de Rigging: Add Camera Rigs en zet rechts het vinkje aan.
4: Druk nu onderin de balk Save User Settings.
Hier moet ik wel even zeggen dat ik dit alleen uitvoer in het begin scherm van Blender met de cube in de 3d view.
Als je namelijk Save User Settings drukt en je hebt wat veranderd dan wordt dat je begin scherm.
5: Je moet nog wel "Auto Run Python Scripts" enabled in the user preferences dit zit bij het tabblad File.
Sluit nu user preferences.
6: Druk Shift A en kies Armatuur hier heb je nu 2 nieuwe opties Dolly camera Rig and Crane camera Rig.
Succes nu moet het werken het werkt bij mij ook.