Bedank JvL dit heb ik nu uitgeprobeerd en het werkt maar aan het vuurwerk zit ook nog Physics Smoke en ik heb dus om elk vuurwerk een cube zitten.
Maar het probleem is nu als ik de animatie render zie ik de randen van die cube´s
Dus dat moet ik nog even uitzoeken of jij moet hier al een oplossing voor weten
Mooi! Dan is alvast een deel van je probleem opgelost.
De vraag is nu alleen waarom je die cubes ziet. Aangezien jij het over de randen hebt ga ik er vanuit dat de cubes verder transparant zijn (heb je screens?).
Als je de cubes als wire ziet (die geel/groene randen) dan zou de oplossing van RDL kunnen werken maar normaal gesproken krijg je die niet in een render te zien.
In het andere geval zou het kunnen zijn dat de cubes te klein zijn waardoor de rook zich langs de randen gaat ophopen. Dit kun je op twee manieren oplossen:
- Zet Border Colission op open waardoor de rook langs de oplost wanneer deze het domain raakt.
- Zet je domain op Adaptive domain waardoor de grootte van je domain "meegroeit" met het volume van de rook.
Je hoeft ze dus niet allebei te kiezen maar dat was makkelijker dan twee plaatjes.