Ik vind dit toch een voorbeeld van:"Het geheel is
minder dan de soms der delen". Apart vind ik de "logo's" best leuk, maar samen vind ik het niet kunnen.
Ik maak nooit logo's, daar komt wat mij betreft te veel politiek, te veel praten en overleggen bij kijken. Ik deed het nu omdat ik dit beeld voor me zag en ik het getoond had voor ik het wist.
Jij hebt een prima woordbeeld gemaakt als kop voor onze geliefde site. Nou vind ik zelf de naam "Dutch Blender Community" een heel slechte naam. De site is bedoeld voor mensen die niet goed met Engels overweg kunnen en dan heeft het nota bene een Engelse naam. Hilarisch!!!. Het spreekt zichzelf tegen.
Dan is de URL ook nog DBC-3d, Wat weer afwijkt van de naam. Erg verwarrend lijkt mij dit allemaal.
Dit soort gezeur komt boven drijven bij het ontwerpen van een logo.
Maar even praktisch, misschien moeten we alleen de vlag in de cirkel zetten en dan zonder schaduw, dus grafisch met daarin het woordbeeld in de witte baan. De cirkels die ik als verwijzing naar het Blender logo heb gemaakt moeten er dan uit. De tekst wat betreft kleur, belichting en eventueel kijkhoek aanpassen. Misschien moet de naam in het logo DBC-3d zijn.
Ik vrees dat het laatste woord hier over nog niet is gezegd. Of juist wel en bloed het dood.