Wow, bedankt voor de snelle reacties! Ik ben bezig met de Blender trainingen van Ben Tristem en Michael Bridges op Udemy, heb daar wel al animaties leren maken, maar zit nu eigenlijk met hoe ik een blender gemaakte ladekast zo goed mogelijk opzet voor export naar een game engine. Het mooiste lijkt mij als het daar ook gewoon weer 1 object is met een bone waarmee je de lade in en uit de kast kan halen, maar net zoals koos2 al aangeeft vraag ik mij af of het daar wel voor is gemaakt. Zou dat kunnen dan kan je dat ook makkelijk in de game engine weer omzetten naar een animatie. Ik zou constrains op de bone kunnen zetten zodat de lade ook niet te ver in of uit de kast kan gaan.
Maak ik meerdere objecten (een voor de kast en een per lade) dan gaan dat alweer vele verschillende objecten worden die je moet exporteren en dan moet je de kast ook haast weer als een Idea kast in elkaar gaan zetten. Daarna kan je de lades wel uit de kast animeren als losse objecten, maar het lijkt mij mooier als ze toch als een geheel bij elkaar horen.