Zoals de titel al verraad...ik start dus een blog.
Al een hele tijd liep ik met het idee rond om dit ooit eens te gaan doen en omdat van uitstel afstel komt vond ik dat het nu maar eens tijd moest worden.
Het beginnen van een blog heeft voor mij eigenlijk meerdere redenen. De eerste reden is omdat het mij wel leuk lijkt om te laten zien aan welke dingen ik werk maar ook om er wat dieper op in te gaan dan je normaal gesproken op een forum doet.
Je moet hierbij denken aan meer achtergrondinformatie over het ontstaan van een idee voor een (Blender)project, inspriratiebronnen, gebruikt referentiemateriaal en de geslaagde en natuurlijk ook de minder geslaagde experimenten.
De tweede reden (voor mij erg belangrijk) is motivatie. De zogenaamde digitale schop onder mijn kont om dingen gedaan te krijgen.
Het is zorgt er ook voor dat ik verplicht regelmatig afstand neem van mijn projectjes en er even met andere ogen naar kijk.
Het wordt een blog waar het vanzelfsprekend veel over Blender zal gaan maar ook over de dingen die ik met andere (of zonder) software doe maar het zal wel altijd over creatieve dingen gaan.
Het zal nog even duren voor er iets te lezen zal zijn want ik heb vanavond alleen nog mijn domeinnaam (llyrstudio.com) geregistreerd en ik zal eerst nog een layout moeten kiezen en wat content bij elkaar moeten sprokkelen om een start te kunnen maken.
Het doel is wel om voor de zomervakantie actief aan het bloggen te zijn.
Ik hou jullie via dit topic op de hoogte van de vorderingen maar ik blijf natuurlijk ook gewoon op het forum actief.