Topic: Color space  (gelezen 5582 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 17 maart 2016, 18:02:28 pm »
Gemaakt in blender bewerkt met Paint Shop pro.
Color Space.


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2016, 18:08:10 pm »
Helemaal top.
(een tipje van de sluier svp) :P

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2016, 18:22:42 pm »
echt vet...

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2016, 19:14:53 pm »
Mooi hoor!

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 17 maart 2016, 23:04:22 pm »
Koos dit was een scene met een planeet en door te spelen met de node editor krijg je dit.

Ik heb in Blender render met Halo een nevel gemaakt en in Cycles de planeet met sterren deze twee scenes gekoppeld in de node editor.

 

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2016, 09:11:07 am »
Prachtig resultaat.

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2016, 11:58:19 am »
Ja, dat is echt mooi geworden. Hoe komt die mooie focus/defocus erin? Is dat Blender of Paint Shop pro?

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2016, 13:43:56 pm »
Dat is Paint Shop Pro en daar heb ik ook de kleur in aangepast.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 maart 2016, 13:41:07 pm »
Hmm , twee scenes gekoppeld in de Node-editor , vandaar , ik dacht al die Ijp zit ook met point density te spelen....
Dus die mooie splashes zijn eigenlijk particle systems....
Mooi resultaat hoor.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #9 Gepost op: 19 maart 2016, 19:14:47 pm »
Nee geen particals maar in blender render Halo matriaal en daarvan een nevel gemaakt.
En daarna lekker spelen met de node editor.