Topic: make a piece a day  (gelezen 657617 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #750 Gepost op: 26 november 2016, 22:17:25 pm »
"Gelukkig dat je dit schrijft, want anders had ik niet geweten dat  mijn opmerking totaal anders bedoeld is...".
Opgevat werd , Koos2.
Ik dacht ik help even.... Voor we nog in de war raken....  ;D

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #751 Gepost op: 27 november 2016, 01:58:23 am »
Compositie en spelen.



« Laatst bewerkt op: 27 november 2016, 02:32:41 am door Ruud »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #752 Gepost op: 27 november 2016, 10:20:15 am »
Leuk Ruud!  ;) Doet mij een beetje denken aan die schuimplastic vliegtuigjes uit een papieren zakje. Jeugdsentiment.... ;D




Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #753 Gepost op: 27 november 2016, 11:24:10 am »
Goed bezig en heel leuk gemaakt maar om het helemaal af te maken zou ik de propellor naar de voorgrond halen. ;)

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #754 Gepost op: 27 november 2016, 13:22:47 pm »
Als het een realistisch toestel moet zijn heeft hij veel te veel glans.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #755 Gepost op: 29 november 2016, 19:59:03 pm »
Eens met PD. Teveel glans maar ook geen bump in de glans. Ik bedoel natuurlijk geen displace.
Als dit met cycles gerendert is , zou ik even je image doorverbinden naar de "displace" ingang van je eindnode , de "composite".
Dan met een "math" node op "multiplie" even kijken hoe sterk je displace moet zijn.


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #756 Gepost op: 29 november 2016, 23:14:59 pm »
Het is in blender internal gedaan met een verbazend resultaat eigenlijk :)
Ik was bezig om de compositie nodes te ontdekken vandaar dat alles een beetje overdreven is,en het is best lastig om met layers  te werken transparantie die zomaar ontstaat en zo lol ,nog veel te leren hier over..

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #757 Gepost op: 01 december 2016, 07:14:30 am »
Mijn dingetje....




Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #758 Gepost op: 01 december 2016, 09:58:52 am »
Mooi dingetje.  ??? Een mooi sieraad. Nog een kettinkje eraan en het kan zo de markt op ;)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #759 Gepost op: 01 december 2016, 10:32:26 am »
Mooi gemaakt Rozz het is net of het dingetje mij aankijkt ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #760 Gepost op: 01 december 2016, 13:02:32 pm »
Mooi gemaakt Rozz het is net of het dingetje mij aankijkt ;)

Is ook de bedoeling... ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #761 Gepost op: 01 december 2016, 16:52:06 pm »
Leuk om te maken, nog niet helemaal af.


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #762 Gepost op: 01 december 2016, 17:33:00 pm »
Hij is nu al mooi ben benieuwd als hij helemaal af is.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #763 Gepost op: 01 december 2016, 18:50:24 pm »
Nog maar eens een foto van mijn laatste sculptuur... ;)
Heb weer helemaal zin in a piece a day.
Soms mis je de inspiratie maar a piece a day geeft je die weer terug......
Gewoon wat klooien, belichten, draaien....materiaaltje proberen en kijken wat er gebeurt...
Deze is van vandaag.








Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #764 Gepost op: 01 december 2016, 22:33:47 pm »
Erg mooi !  Als ik er een naam aan moest geven zou ik voor "infinite screwing with balls" gaan omdat
Glas met bollen zo suf klinkt... ;)