Ik kom op nog een beter idee. Ik bedenk me nu dat er een verschil is tussen klappen , en vouwen...
Ik weet niet of je weleens met "Bones" gewerkt hebt , maar je kunt je doos gewoon riggen....
Het enige dat je hoeft te doen is een Chain van "Bones" te maken die je in je Front viewport , dus met de doos van voren gezien , in een zijflap plaatst...
Als je vervolgens de "Bones" parent aan de Zijflap , kun je kiezen voor "armature with automatic weights".... Dat gaat werken....
Mocht de flap niet gelijkmatig bewegen , dan moet je ff in "weight mode" zorgen dat de hele flap gekleurd is....
Is niet zo moeilijk , anders kijk je ff een tutorial...
Bovenstaande methode werkt ook wel , maar is wat basic , deze is wat geavanceerder , maar levert een vloeiender openvouwen op , omdat je de hele flap wat kunt buigen , met je "ruggegraatje"
Succes , het is een mooi logo om een filmpje van te maken en je bent al en heel eind !