Blender is inderdaad een heel mooi stukje gereedschap. LibreOffice wil gewoon MS Office op de knieën hebben en dat lukt ze aardigGimp, weet niet, denk dat daar eens een frisse wind doorheen moet blazen, ze hobbelen een beetje achter de feiten aan, alsof ze de weg wat kwijt zijnEn wat het vinden hier betreft, ik was niet echt op zoek naar iets. Het was meer voor de gezelligheid en mocht er een vraag zijn waar ik niet echt uit kan komen. Het is hier niet meteen zo star en professioneel als Blender Artist [euh, hoop ik]. En ik ben hier wat meer thuis zullen we maar zeggen Xan
Misschien kun je eens wat van je werk laten zien ben heel benieuwd naar de decors die je maakt.
Libre is goed, maar de interface? blaah... Tegenwoordig gebruik ik WPS, misschien ken je het wel? Het is ook gratis en het evenaart bijna MS: http://wps.com
Gimp, PS of paint - ze blijven middelen om je doel te bereiken. Vroeger had men alleen een verf en kwast nodig om levensechte schilderijen te schilderen, nu is PS een "must" (en het moet de laatste versie zijn, 7.0 of 10 is niet meer voldoende [ironisch bedoeld] )....
wij zijn hier dan ook geen perfectionisten , maar streven naar perfectie , dat is iets totaal anders.... Zo kun je blijven groeien !
Nou blenderbrammetje mijn werk is wel prefect
Citaat van: RuudNou blenderbrammetje mijn werk is wel prefect a, men heeft slechte ogenb. men wil niet waar hebbenc, men zijd GODplaag maar watberoepsmisvorming
Wat is je dagelijkse beroep?