Beste DBC-leden, broeders,
Ik zie vaak overal tutorials en soms vraagt iemand naar iets, wat je binnen 5 minuten op youtube kan vinden of is al elders als voorbeeld gepresenteerd / uitgelegd. Zal het niet efficiënter zijn als wij een apart forum voor hebben, oh Blender-broeders? Neem als voorbeeld de subcategorie modelleren, materialen en texturen etc.
Ik zie soms een handig tutorial voorbijkomen, maar vervolgens vergeet ik, waar ik het gezien heb. Tja,vergeef mijn arme ziel tekortkoming, kwellende openbaring. Ik probeer mijn tekortkoming te compenseren door het hele forum te doorzoeken om die ene video te vinden. Zelf vind ik dit niet efficiënt werken; mijn ziel vraagt om verlossing.
Mijn voorstel: meer centralisatie (en minder decentraliserend werken) door middel van apart tutorial forum.
Maar goed, dat vind ik. Jullie mening?
Groeten,
Uw trouwe Blender-broeder en DBC-lid,
Mortalae
P.S: Een beetje uitleg wat ik bedoel met het forum, voordat de Babylonische spraakverwarring ontstaat.
In de Admin panel (ten minste in de meeste zoals IPB, PhpBB etc) als je een onderdeel wilt toevoegen onder de categorie "Hulp" bijvoorbeeld, moet je een forum toevoegen. Dit is bij de gewone user waarschijnlijk als subcategorie bekend. Huh, of maak ik het nu nog ingewikkelder?
Wees blij dat je niet in mijn hoofd zit en mijn gedachtestroom hoort.