Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - swets

Pagina's: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29
166
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 29 december 2015, 13:01:45 pm »
Ik heb het gedownload. als ik tijd heb kijk ik er naar. De muts verbind je met de child of constraint.
Dat is nog wel even een "dingetje".

Op de shape key BrownDown_R en BrownDown_L zit helemaal geen driver. Dus kan het ook niet reageren. Dus de betreffende shape key selecteren en vervolgens bij het schuifje er onder rechts klikken en dan add driver. Dan in degraph editor bij drivers de waarden invullen die je wilt.

daar heeft wel een driver opgezeten.... maar die kreeg ik maar niet goed?
ook snap ik niet waarom me ene wenkbrauw er anders uitziet?


167
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 29 december 2015, 00:01:26 am »
ben ff een paar stapjes terug gegaan... wil eerst de smurf helemaal goed maken...

ook wil ik zijn muts los....  maar nu weet ik toch niet meer hoe je dat doe....
ik weet weer niet hoe er een apart object van maak....

stom he... dat ik dat steeds kwijt ben...

Edit:gelukt!!

Ik heb alles nog eens te download gezet : https://dl.dropboxusercontent.com/u/80525367/blender/smurf.rar

ik heb shape keys gemaakt, en deze wil ik dmv driver aan een bone koppelen....  voor wenkbrauw op werkt het....  wenkbrauw neer wil maar niet lukken?

nu wilde ik vragen of iemand eens wil kijken waarom ik die wenkbrouwen niet goed krijg... ??

168
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 21 december 2015, 23:02:56 pm »
laat ik het t-shirt even zitten , en de rest ga ik door lezen....

169
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 21 december 2015, 12:23:16 pm »
nog een paar vragen...

als ik hem nu halverwege het lopen iets anders zo willen laten doen...  zwaaien ... of zij tanden laten zien of zo...

hoe doe ik dat dan?  moet ik er dan 3 aparte animatie's van maken...  of kan ik hen langs 1 curve een stuk laten lopen... dan stoppen, en dan een 2de curve de rest laten lopen.... zo iets?  weet iemand daar een duidelijke tutorial over?

of voeg je alles pas samen in het gedeelte waar je de film maakt?

stel dat ik hem een t-shirt aan wil doen...   kan dat nu nog?  als los object?    of als hij bijvoorbeeld een bordje met tekst omhoog moet houden?    (dat is net zoiets als een wapen denk ik...)

kortom dit zijn meer wat animatie vervolg vragen....

170
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 20 december 2015, 22:41:30 pm »
maar hoe doe ik dat....   met die scale en repeat? (playback settings?)

171
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 19 december 2015, 23:52:36 pm »
Het is inderdaad nogal droge, theoretische stof maar het klopt wel. Als je eenmaal begrijpt wat er bedoelt wordt dan zal het nooit meer misgaan.  ;)

is het echt niet uit te leggen in Jip en Janneke taal?

172
Leuterhoek / Re: Prettige Feestdagen toegewenst.
« Gepost op: 19 december 2015, 18:53:43 pm »
natuurlijk iedereen fijne dagen!!!

173
Handleidingen / Re: Geen Sneeuw met kerst.
« Gepost op: 19 december 2015, 01:15:37 am »
is het moeilijk dit op een bestaande foto te doen?

zou ff niet weten hoe te beginnen?

174
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 18 december 2015, 17:41:34 pm »
en hoe doe ik dat....  sneller vooruit, is minder herhalingen over het totale pad... toch?
en ik zal nog eens kijken of ik wat kan doen met de loop animatie....  hij loopt ook nog steeds een beetje alsof die poepen moet...  ;D

verder geloof ik nu dat de belichting en de schaduw wel aardig zijn, toch?

maar voor dat lopen te veranderen, moet ik weer opnieuw beginnen?

of kan iemand me vertellen waar ik de basis animatie (lopen) dus terug kan vinden en een beetje kan veranderen...???


175
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 17 december 2015, 23:54:00 pm »
zo weer terug....

en toen ik een week geleden weg ging heb ik gelijk ff een goede render gestart....   met dit als resultaat...
moet zeggen dat ik de schaduw en licht niet verkeerd vind.... alleen toch nog eens goed kijken naar dat foot sliding verhaal.... kijken of ik het deze week wel snap....
https://youtu.be/K1E6DqkuuxY

176
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 10 december 2015, 22:24:33 pm »
Hiermee zou het zeker moeten lukken. De eerste methode is meer op game characters gericht maar de tweede methode is de standaard aanpak voor een animatie met constante snelheid dus die zou ik als eerste proberen.

De echte uitdaging komt als er ook nog overgangen plaatsvinden van lopen naar rennen en weer terug.  ;)

Eigenlijk is de oplossing voor je probleem niets anders dan meten en rekenen.

ik ga het volgende week eens bekijken, ik moet eerst een paar dagen naar het Engeland voor me werk....

177
Handleidingen / Re: Weer Nederlandse Tutorials op You Tube.
« Gepost op: 10 december 2015, 07:42:51 am »
ik heb ze tot nu toe allemaal bekeken.... 

en heb er toch wel weer nieuwe dingen van opgedaan....   

zeker in die node editor was/ben ik niet zo sterk.... 

vind het zeker interessant...

178
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 09 december 2015, 22:46:49 pm »
Betreft het sliden. JvL en ik hebben er even over gesproken bij het topic the way of the Samuray. Het staat zo rond pagina 68 en 71. Misschien dat dit je iets verder helpt.

heb het tig keer gelezen.... en sorry snap er nog niet veel van?   ik zou niet weten wat ik moet doen?

179
Onderhanden werk / Re: Polly pocket stad.
« Gepost op: 09 december 2015, 00:31:48 am »
ik vind het echt mooi....   meet je ze ook echt op?

180
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 09 december 2015, 00:30:09 am »
vandaag even niets aan de smurf gedaan.... althans ik heb hem op me homepage gezet....

ff stukje over blender bij gemaakt.... ook gelijk een link naar dit forum......  dus nu zullen we er wel duizenden nieuwe leden bij krijgen  ;D

Pagina's: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29