klopt, de haartjes mogen subtieler, wou ik ook zeggen maar was bang dat ik afbreuk deed aan de moeite die er in gestoken is...
Ga binnenkort even naar een echte tomaat kijken. Ik twijfel namelijk of de vorm van de indeuking in de tomaat bij het steeltje. Volgens mij is dat anders maar hoe precies weet ik niet. Als ik nu op google image kijk dan kan jou versie wel kloppen. In mijn fantasie/visuele geheugen loopt zo'n vouw wat verder door over de noord-zuidas.
En nu eentje doormidden gesneden!
ik ook, ik ook!Ik vind... dat de blaadjes van de middelste tomaat te veel glimmen.Ik heb een echte tomaat opgezocht op internet om dat te controleren, en volgens mij verscheelt het. MAD
Wil je hem met peper zout of suiker?
Ik graag met zout en peper. Zo dat ziet er heel goed uit en nu je toch zo goed bezig bent maak er het mes nog even bij en wat krassen in de snijplank De doorgesneden van de tomaat is wel een beetje te glad het lijk op een plat plaatje maar misschien kun je met sculptmode wat nuances aanbrengen.Maar wat een creatieve Blenderaars hebben we toch in ons midden, weer heel mooi Blenderwerk geleverd.