Ja als je een muur hebt en je plaats een loopcut dan sleep je die helemaal naar de linker zijde.En druk nu G daarna X en toets nu 0.85 enter.Plaats rechts van de 0.85 weer een loopcut en trek deze naar links zodat deze op de 0.85 staat en van hieruit kun je bv weer G X 0.1 en de lijn staat op 0.95 Wil je werken van de rechterkant zet dan een min voor de -0.85
Wauw dat ziet er weer heel goed uit!!!Ik heb een maar, het is een oude kar en ik mis vuil de textuur is net iets te netjes.Ik moet er nog wel even bij zeggen dat als ik dit had gemaakt ik een gat in de lucht zou springen.
Dat ziet er echt heel erg goed uit. ben toch wel benieuwd hoe je zo snel zulke plaatjes krijgt?Gewoon veel tijd erin stoppen?En hoe krijg je van de gedetailleerde textures? maak je die zelf ofzo?MADP.S. In de toekomst kan ik wel een creatief iemand gebruiken als ik games maak. Is dat iets wat je je leuk lijkt? Programmeren lukt me namelijk wel, maar zelf grafische dingen verzinnen, dat lukt me maar moeilijk.
P D de stront zit er op maar ik ruik hem nog niet Om de stront er een beetje dik op te leggen bekijk het eerste deel textuur van deze tutorial.Ik weet zeker dat je er snel mee aan de gang gaat, laat ons maar eens een poepie ruiken
Ik weet niet hoe ik twee verschillende structuren op een voorwerp maak.
En PD , is dat Hair en Fur dat je gebruikt voor het gras ? Het ziet er mooi uit !