Yes! Weer mooier geworden. Lampen verbeterd met doffe en schijnende plekken (zoals oud brons) en wat krasjes (ja het is gelukt! Heb in Gimp een aparte bump voor krassen gemaakt).
Heb nog een effect toegevoegd om het licht bij de ramen wat meer te laten schijnen. En een vignet, helemaal volgens Blenderguru! Wat een held is dat
@ Ijp Goede tip van de compositor de despeckle node, heb het toegepast!
Enige is dat de bank nu eigenlijk iets te wit is. Heb al geprobeerd in compositer met een RGB curve de hoogste lichten te verzachten, maar dan wordt het plaatje te donker. moet eigenlijk opgelost worden in het materiaal van de bank. Ja, en heb geen zin om weer lang te renderen. Dus ik laat het voorlopig hierbij en ga met een volgend project aan de slag.
Modeleer and materialen credits gaan ook naar (weet niet of de comments van het plaatje ook worden ge-upload, dus voor de zekerheid hierbij ook):
- Books by Archemi Name: Libri sulla mensola - books Premalink:
http://www.blendswap.com/blends/view/75450 Licence CC-BY 3.0
- Center table and wood texture by Skinman95 CC-0 license
- Eyeglasses (15890) by Jeffie CC-0 license
- CherryBowl and ceramic material by Imael Premalink:
http://www.blendswap.com/blends/view/73921 License CC-BY 3.0
- Decanter set with cristal glasses by Alaskaman Downloaded from
http://www.blendswap.com/blends/view/40773 Licence CC-BY 3.0
- plant Dracaena Fragrans (Interior Plant) by CuRvEmAsTeR Premalink:
http://www.blendswap.com/blends/view/72759 Licence CC-BY 3.0
Allemaal van BlenderSwap
Oh ja, voor wie ook met Gimp werkt: er zit een make seamless filter in gimp. Super om tileable textures te maken