En dat van die template pagina's ga ik nog eens bekijken. Ik heb altijd een beetje schrik bij het knoeien in de code van Drupal zelf. Ik probeer altijd eerst een andere oplossing te vinden.
Voor ster ratings heb ik fivestar in gebruik en dat werkt goed. Maar ik vind zelf dat een korte uitleg vaak meer zegt dan 3, 4 of 5 sterren.
Spijtig,omschakelen naar Drupal heeft me veel tijd gekost en nu blijkt dat iemand anders (die er toch ook al een jaar aan bezig is) mij voor is (naar mijn gevoel ook in Drupal of gelijkaardig).Om in competitie te gaan is niet slim denk ik. Zo te horen hebben ze er een team achter zitten en daar kan ik waarschijnlijk toch niet tegen op. Spijtig. Want ik had nog wel een paar andere ideeën om aan de website te koppelen.
Wat kan dat jou schelen? Gewoon doen. Waarom moet per se competitie zijn?Bovendien zonder concurrentie kan geen kwaliteitsverbetering plaatsvinden. Juist omdat je nog "paar andere ideeën" hebt, moet je doorgaan.Succes,Mocht je hulp nodig hebben, al heb ik weinig kennis van codes etc, wil ik je best helpen. Misschien met het testen?P.S.: "daar kan ik waarschijnlijk toch niet tegen op" - Je twijfelt hierover zo te zien, misschien kan je het toch wel.Als hij een team achter heeft zitten, heb jij een heel forum!