ik heb die nieuwste testversie gedownload, gekopieerd naar de scripts map van mijn Blender 2.73 en de .blend die daarin staat open gedaan (zowel rechtstreeks, als via blender 2.73->menu->open).Start zonder problemen op, links de image editor klaar om te renderen, rechts boven de properties editor op de scene tab en alles dichtgeklapt. Rechts onder de text editor met de read-me file open.Die readme file zegt me: 'druk op de start benchmark knop' maar die vind ik dus nergens. Er staat expliciet: gebruik geen F12, dus ook de gewone render knop zal het wel niet zijn zekers. Waar staat die knop ergens?ik vrees wel dat ik morgen zal moeten verder gaan. Nu wordt het te laat en ik gok dat mijn trage laptop er toch een hele tijd over zal doen alvorens die de scene gerenderd heeft.
Gisteren was het al een beetje te laat om nog te testen maar vanavond zal ik het direct doen.
Hallo Mark, ik kom waarschijnlijk van een andere planeet, maar wat doet in hemelsnaam een Benchmark addon? Ik heb Wikipedia erop nageslagen, maar kan me niet goed voorstellen hoe ik me dit in Blender moet voorstellen of kan gebruiken.
Nog meer mensen die willen testen?Nieuwe testversie:hier kun je de nieuwe versie downloaden