Topic: Paard in de gang.  (gelezen 29014 keer)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #30 Gepost op: 23 april 2014, 23:13:03 pm »
Haha, dat was mij ook al opgevallen.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 24 april 2014, 12:58:40 pm »
Weer wat vooruitgang geboekt en vele problemen tegen gekomen die uiteraard op te lossen zijn  kost weer wat studie :)
ik heb de bones ingevoegd en een korte ruwe vol met fouten staande animatie gemaakt ik was nieuwsgierig :)https://www.youtube.com/watch?v=bjSj6hvKzu8&feature=youtu.be
De animatie is gebaseerd op de foto op pagina 1 de 12 afbeeldingen van hoe een paard loopt .
De render tijd is slechts een paar minuten alles is laag ingesteld toch een redelijk resultaat voor 160 frames
« Laatst bewerkt op: 24 april 2014, 13:24:05 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 27 april 2014, 14:37:18 pm »
Het paard laat ik even rusten bij gebrek aan inspiratie om het model te verfijnen en ben overgestapt naar de scene  om wat schuren en stallen te maken.


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #33 Gepost op: 27 april 2014, 15:24:15 pm »
Het paard zou ik maar laten rusten hij doet de Moonwalk ;)
Maar nu even zonder gein het is niet makkelijk om een model zo mooi en strak te krijgen maar je hebt toch al een mooi resultaat bereikt niet dan.
En daarbij moet alleen doen waar je zin in hebt dan blijft Blenderen leuk.
Dus succes met de stallen.
 

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 27 april 2014, 23:53:04 pm »
Een eerste stal gebouwd uit losse planken wel grappig om te doen





Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 29 april 2014, 09:08:41 am »
Ik ben nu bezig met een kip voor op de ranch.



Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 785
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #36 Gepost op: 29 april 2014, 09:16:35 am »
mjam...  :D
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #37 Gepost op: 29 april 2014, 09:41:09 am »
Me likes chicken!! :P

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 29 april 2014, 11:47:13 am »
Een update van de kip, ik had een foto van een olie doek gevonden deze modelleert zeer makkelijk.





Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #39 Gepost op: 29 april 2014, 11:55:05 am »
Ruud je bent lekker aan het modeleren je kunt mij voor kip wakker maken ;)
Ik zelf heb je tijdens het modeleren zo nu en dan al eens Relax gebruikt dit maakt de vertex gestroomlijnder
Dit kun je meerdere keren uitvoeren en daarna je model weer aanpassen Relax kun je in de herder vinden bij Mesh/ Vertices/Relax.
Misschien wist je dit al maar dan heeft er een ander die dit leest er wat aan.
Je gaat goed en je stallen zien er al goed uit. ;)



Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 29 april 2014, 12:31:10 pm »
Ik ken de tool niet ik gebruik veel smooth vertex en werkt prima voorlopig :) ik probeerde eerst diverse technieken nu maakt ik er 1 voor mezelf eigen :), ja het modeleren gaat al een beetje nu ik t programma door heb en sinds 2,7 die erg stabiel is daarvoor zat ik constant met dubbele vertexen nu af en toe.
Ik maak kip op zijn Indisch  naar eigen recept:) , tijd geleden trouwens goed plan!

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 30 april 2014, 21:56:01 pm »
Het model is voorlopig goed ik ga aan de slag om veren te maken,van een kalekip kan je niet plukken.


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #42 Gepost op: 30 april 2014, 21:59:35 pm »
Dat zij inderdaad wel kale kippen.  ;)
Ga je ze veren geven door middel van texturing of met particles?

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 30 april 2014, 22:06:20 pm »
Ik  probeer de veren uit vertexen te maken, eens kijken of het me lukt,daarna moet ik de kip een huid geven van die veren een goede oefening denk ik :)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #44 Gepost op: 30 april 2014, 22:13:43 pm »
Knap gemodelleerd en ik ben benieuwd hoe je de veren maakt. ;)