Topic: Dit is interessant! makehuman.  (gelezen 15326 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 25 juni 2014, 12:35:02 pm »
Ik ben de laatste weken intensief bezig geweest met het rigging systeem, nu mag ik mee praten lol, een boeiend onderwerp om erin te duiken je neemt gelijk het videoediting erin mee om te leren.
Die ballen zijn handig of wat voor vorm je ze ook geeft, AK heet het ik dacht IK
Mijn muis heb ik als lijdend onderwerp gebruikt voor rigging.
De bone die is geselecteerd stuurt de elle boog aan
.


« Laatst bewerkt op: 25 juni 2014, 12:37:06 pm door Ruud »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #16 Gepost op: 25 juni 2014, 21:03:36 pm »
Dan ben ik benieuwd naar de animatie van de muis ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #17 Gepost op: 16 februari 2015, 00:41:56 am »
Ik weet het, oud topic maar voor de liefhebbers is dit wel interessant. MakeHuman krijgt een nieuwe rigging library waardoor er meer mogelijkheden komen.
Let wel op want het is nog een testbuild.

http://www.makehuman.org/blog/new_rigging_library.html

Offline Ellajiw

  • Member
  • *
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 11 maart 2015, 23:06:26 pm »
Whooo, cool! Dit ga ik ook bekijken. Wellicht inderdaad beter dan Daz  ;)

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #19 Gepost op: 12 maart 2015, 00:04:35 am »
En de Makehuman modellen zijn te gebruiken met deze motion capture bestanden: https://sites.google.com/a/cgspeed.com/cgspeed/motion-capture/daz-friendly-release