Ha, iets nieuws.
Python alleen debuggen zou men eigenlijk alleen met Python doen ... of
en dat gaat b.v. met (ook Eclipse-IDE, denk ik) met inteelij (13. free version) zie b.v. het plaatje
De fout, een ontbrekend " heb ik met geweld moeten inbregen, omdat intellij bij het typen meteen
van EEN " meteen de tweede toevoegd met de cursor ertussen in (en het kan een heleboel meer!)
MAAR, je wilt vermoedelijk Python EN/MET Blender dingen debuggen. Ik weet niet anders, dan dat je een fout een na de ander moet oplossen, dat terzijde.
En ik heb het debuggen net zelf nodig om een oud bestand aan Blender 2.7 aan te passen!
En dat doe ik op dit moment met een (slimme) Text-Editor en Blender zelf EN
met het addon, waarmee ik eigenlijk objecten stapsgewijs kan laten ontstaan!
Gaat er iets mis, dan staat de foutmelding in de Windows-Console van Blender (kan me zo activeren) .... dan de fout snappen en naar een oplossing zoeken of de typfout zien of ...
Met de Text-Editor verbeteren en saven, dan een/twee kliks en het verbeterde Blender-Python script is weer actief en ik kan kijken of het nu doet wat het moet doen...
Intussen is er veel te veel te lezen:
http://dbc-3d.nl/index.php?topic=535.30Heb je interesse en gebruik je (liefst) Blender 2.7... schrijf dan een PM om een actueel addon te krijgen ...
Misschien ga ik dan daarover een nieuwe POST beginnen om dit dan ook met plaatjes versierd toe te lichten ...