...en een water koeling voor mijn cpu
Heb je in de presets wel voor water gekozen? Zo uit mijn hoofd kun je 3 opties kiezen: water, honey en oil.Ik zou eerst eens goed naar je instellingen in de fluidsimulator kijken want de meeste fluidsimulations zien er niet goed uit omdat ze door verkeerde tijdinstellingen te snel of te langzaam gaan.Misschien kun je je daar een hoop geld mee besparen voor een upgrade van je pc.
Citaat van: "RDL"...en een water koeling voor mijn cpu Waarom dat? zodat ie stiller is? > doen!zodat ie koeler blijft? > is je airflow in de kast goed? Als je airflow goed is heb je niet eens een fan nodig op je cpu, alleen een groot koelblok.MAD
airflow in m'n kast is zeer goed (cooler master stormtrooper kast )wil water koeling om cpu naar 5 ghz te clocken
heb daarnet die tut bekeken op blender guru die fruit splash ....is niet wat ik nodig heb ...daar worden geen inflows enz gebruikt
Citaat van: "JvL"Heb je in de presets wel voor water gekozen? Zo uit mijn hoofd kun je 3 opties kiezen: water, honey en oil.Ik zou eerst eens goed naar je instellingen in de fluidsimulator kijken want de meeste fluidsimulations zien er niet goed uit omdat ze door verkeerde tijdinstellingen te snel of te langzaam gaan.Misschien kun je je daar een hoop geld mee besparen voor een upgrade van je pc.preset is water heb verschillende tuts gevolgd de tijd instelling is nogal moeilijk omdat deze nooit klopt met het aantal frames word ook in de tutorials gezegd heb daar dus een gokje moeten doen ...sta op 12 sec ...moest ik die echt op 27 sec gezet hebben dan was het helemaal naar de knoppen heb heel wat zitten rekenen voor aleer ik aan deze versie begonheb zelfs tassen zitten opmeten enz
Volgende keer zou ik eerst naar losse frames renderen. Dan kan je achteraf nog wat spelen met losse frames. In dit geval zou iets langzamer al realistischer overkomen.
Citaat van: "Jogai"Volgende keer zou ik eerst naar losse frames renderen. Dan kan je achteraf nog wat spelen met losse frames. In dit geval zou iets langzamer al realistischer overkomen.Het loopt lekker dat water maar het lijkt wel een beetje op kwik daarik wil ik wel even bijzeggen dat ik het niet beter kan. Voor losse frames renderen heb je hier een tutorial over hoe je het beste een animatie kan renderen .http://www.blenderguru.com/videos/rendering-animations/
preset is water heb verschillende tuts gevolgd de tijd instelling is nogal moeilijk omdat deze nooit klopt met het aantal frames word ook in de tutorials gezegd heb daar dus een gokje moeten doen ...sta op 12 sec ...moest ik die echt op 27 sec gezet hebben dan was het helemaal naar de knoppen heb heel wat zitten rekenen voor aleer ik aan deze versie begonheb zelfs tassen zitten opmeten enz