Topic: Procedural noises als Material  (gelezen 3652 keer)


Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 221
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Gepost op: 24 december 2018, 11:52:43 am »
Wanneer ik bijvoorbeeld een Displace-modifier aanmaak, kan ik daar verschillende textures voor kiezen. Denk hierbij aan 'Distorted Noise' en 'Stucci'. Deze procedural noises zie ik echter niet terug als ik die voor een Material wil gebruiken. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 24 december 2018, 12:22:27 pm »

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 221
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2018, 09:43:42 am »
Bedankt ijp, maar in deze tutorial wordt alleen uitgelegd hoe je een Noise kunt gebruiken als Bump Map ;)
Toch bedankt voor het meedenken!

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2018, 11:31:30 am »
Zo maak je volgens mij een nieuw procedural materiaal.  ???
Je knoopt wat nodes aan elkaar en voeg wat kleur toe en je hebt een eigen gemaakt procedural materiaal.

Hier een lekker appel materiaal.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=dgH2pPXNmCA

Offline Rezzy777

  • Member
  • *
  • Berichten: 221
    • Bekijk profiel
    • Live Arts
« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2018, 13:16:39 pm »
Dankjewel ijp, voor het zoeken!