Heb
Hier een topic gestart, over dat blender 2.8 beta uit is.
Ik houd mezelf op het moment alleen niet zo bezig met blender. Ben nu veel bezig
om programmeren door te krijgen.
Ik ben nu PureBasic aan het leren en later komt ook machine taal, Arduino C en dergelijken
er nog bij kijken. Machine taal heb ik later nodig als ik 3d ga programmeren.
Over Blender 2.8 gesproken. Ik heb blender waarschijnlijk nodig als ik later 3d ga programmeren.
Als ik nog wat aan mijn bouncing ball hebt gedaan, ben ik van plan om eraan werken,
File Exsession door proberen te krijgen. Zodat ik later ook bijvoorbeeld voor 3d blender meshes
kan uitlezen via .dat files, maar ook bijvoorbeeld voor 2D Tiles als ik straks in Niveau II zit.
Ik zit nu nog in Niveau I met programmeren. Als ik mijn Bouncing Ball af heb, heb ik nog een
opdracht om een spelletje "Boter Kaas en Eieren" te programmeren.
Blender 2.8's EEVEE Engine lijkt veel op de graphics van een Game Engine, dus dit is ideaal
voorals ik misschien aan het eind van Niveau III zit. Alleen moet ik ook nog een programmatje
programmeren, waarmee mensen alle model formaten die blender ondersteunt kunnen omzetten
in zowel .mesh modellen als in .mesh data. Die ze dan kunnen exporteren als .pb of .dat (of met
andere woorden als een .txt document met .pb code of in elk geval als een .dat file met de
.mesh coordinaten of terweil .mesh data.