Welkom bij de Dutch Blender Community
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Dutch Blender Community
-->
Creaties
-->
Onderhanden werk
bezig met;
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
[
4
]
5
Topic: bezig met; (gelezen 32557 keer)
Re: bezig met;
jopus
Member
Berichten: 69
«
Reactie #45 Gepost op:
23 september 2018, 23:33:16 pm »
ik had in de tussentijd al gereageerd,het lukte na wat spelen met de camera.toch bedankt voor de tut die ga ik toch bekijken.bedankkt voor de snelle reactie.
Gelogd
Re: bezig met;
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #46 Gepost op:
23 september 2018, 23:41:02 pm »
Super dat het toch nog is gelukt.
Maar kijk de vorige tutorial maar niet meer maar ga verder met deze.
https://www.youtube.com/watch?v=daJe6rH4x8k
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: bezig met;
jopus
Member
Berichten: 69
«
Reactie #47 Gepost op:
04 oktober 2018, 23:45:45 pm »
even nog mijn fietsje; een hindernis; hoe kan ik de group instances omzetten in een mesh ,voor mijn trein ook een punt,vind er geen knopje voor
Gelogd
Re: bezig met;
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #48 Gepost op:
05 oktober 2018, 10:16:03 am »
Hier heb ik er iets over gevonden.
https://blenderartists.org/t/convert-group-instance-to-mesh/646787
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: bezig met;
jopus
Member
Berichten: 69
«
Reactie #49 Gepost op:
11 oktober 2018, 00:52:24 am »
oude (van vorig jaar) stoel gebruikt om hdri te grbruiken. maaaar wist niet hoe ik de camera met een toetscombinatie in de kijkrichting te krijgen.daarom een screenshot.
Gelogd
Re: bezig met;
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #50 Gepost op:
11 oktober 2018, 09:07:24 am »
Ctrl Alt numpad 0
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: bezig met;
jopus
Member
Berichten: 69
«
Reactie #51 Gepost op:
11 oktober 2018, 23:40:22 pm »
ijp je bent goud waard
Gelogd
Re: bezig met;
jopus
Member
Berichten: 69
«
Reactie #52 Gepost op:
11 oktober 2018, 23:43:43 pm »
Koos ook natuurlijk!
nog iets; ik heb ooit geweten hoe je van die hinderlijke puntjes af kunt komen in de render:vergeten.kan geen instelling vinden,was het geen pluginn?
ben even bezig geweest met iets ouds,ziet er vreselijk uit.
«
Laatst bewerkt op: 12 oktober 2018, 00:35:30 am door jopus
»
Gelogd
Re: bezig met;
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #53 Gepost op:
12 oktober 2018, 15:45:49 pm »
Fireflies and nois hier kun je wel wat mee.
https://www.youtube.com/watch?v=oSZ3C5OTU2E
https://www.youtube.com/watch?v=4-yCJlcXjOg
https://www.youtube.com/watch?v=1LjLyTBbl6s
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: bezig met;
Rezzy777
Member
Berichten: 221
«
Reactie #54 Gepost op:
12 oktober 2018, 15:59:32 pm »
Ik zou Branched Path Tracing gebruiken, het lijkt namelijk puur het glas-material te zijn dat zoveel puntjes heeft ;-)
Scheelt je een enorme hoop rendertijd!
Gelogd
Check
www.live-arts.nl
!
Re: bezig met;
jopus
Member
Berichten: 69
«
Reactie #55 Gepost op:
10 november 2018, 00:00:36 am »
ik kwam dit tegen bij het maken van deze "tang" de boolean vormt geen "massa"in de mesh,wat doe ik niet goed? difference was de bedoeling.
en bij de potten heb ik denoise toegepast maar is nu overdone. dus dat moet een keer over.
Gelogd
Re: bezig met;
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #56 Gepost op:
10 november 2018, 10:58:39 am »
Ik denk dat je maar 1 zijde met boolean hebt gedaan het kruisje wat opschalen over de z.
Tenminste voor zover ik je vraag begreep.
Gelogd
Re: bezig met;
jopus
Member
Berichten: 69
«
Reactie #57 Gepost op:
10 november 2018, 18:33:45 pm »
ik wil een kruiskop schroef maken,de boolean heeft alleen een uitsnede in de bol gemaakt en niet de mesh hiervan gesloten,de mesh van de bol met uitsnede is open wat niet de bedoeling is.
Gelogd
Re: bezig met;
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #58 Gepost op:
10 november 2018, 23:01:35 pm »
Met de hand dicht maken kan ook ,extruden en dicht zetten.
Als een add on je hoofdbrekers geeft terug naar de basis met de hand
Gelogd
Re: bezig met;
Rezzy777
Member
Berichten: 221
«
Reactie #59 Gepost op:
12 november 2018, 12:16:31 pm »
Peter Stammbach is echt een held in modellen met MODO. Hoewel jouw vraag Blender betreft, maakt dat voor modellen niet uit
In deze video laat hij zien hoe je een kruiskopschroef maakt:
https://www.youtube.com/watch?v=OdD3gF180nQ
Gelogd
Check
www.live-arts.nl
!
Print
Pagina's:
1
2
3
[
4
]
5
« vorige
volgende »