Welkom bij de Dutch Blender Community
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Dutch Blender Community
-->
Game Engine
-->
Onderhanden werk en demo's
Model en sculpt
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
Topic: Model en sculpt (gelezen 48455 keer)
Re: Model en sculpt
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #75 Gepost op:
04 oktober 2017, 11:14:45 am »
Deze land bezetter die alles negeert zelf de verkiezing is inderdaad een dildo.
Maar goed inmiddels beland bij het haar de laatste fase van dit project, een lastig iets.
Gelogd
Re: Model en sculpt
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #76 Gepost op:
04 oktober 2017, 22:02:23 pm »
Een klein testje of alles renderbaar is dit trekt op het moment een 1.100 MB en goed werkbaar met 10.000 haren en 7 children rendertijd 45 minuten 900 samples.
Ongekamt om het licht goed door te laten om de juiste kleur te zien een lastig iets.
Node voor het haar.
«
Laatst bewerkt op: 04 oktober 2017, 22:04:57 pm door Ruud
»
Gelogd
Re: Model en sculpt
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #77 Gepost op:
05 oktober 2017, 01:57:33 am »
Gelogd
Re: Model en sculpt
koos2
Member
Berichten: 2,053
«
Reactie #78 Gepost op:
05 oktober 2017, 10:42:18 am »
Die met ongekamde haar is wel een goed kapsel voor Mark, kun je hem als wc-borstel gebruiken.
Mooi brilletje. Je lijkt nu bijna klaar. hier kun je blij mee zijn. Wel een beetje creepy belichting, maar daar wordt ongetwijfeld nog aan gewerkt.
Gelogd
Re: Model en sculpt
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #79 Gepost op:
05 oktober 2017, 11:53:09 am »
Tot zover het haar ik denk dat het klaar is, er is 1 probleempje dat de binnenkant van het model ook haar bevat.
De wenkbrauwen heb ik geconverteerd naar mesh dan naar curve om dikte te geven en weer van curve naar mesh geconverteerd.
Dit zal ook bij het hoofd haar moeten om te kunnen ruimen denk ik.
Of heeft iemand een andere oplossing.
https://www.youtube.com/watch?v=ay9qJihPRA8&feature=youtu.be
Inderdaad bijna klaar hoewel ik een nieuwe displacement map ga bakken met de oren die zijn nu bijgewerkt en de sculpt nog iets aanpassen.
En juiste belichting opzoeken met een leuke achtergrond of scene ,dus we zijn er nog niet
Gelogd
Re: Model en sculpt
koos2
Member
Berichten: 2,053
«
Reactie #80 Gepost op:
05 oktober 2017, 12:15:14 pm »
Je kunt de haren toch gewoon weg knippen waar je het niet wilt hebben.
Gelogd
Re: Model en sculpt
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #81 Gepost op:
05 oktober 2017, 12:36:45 pm »
Nee dat gaat niet ,zodra je de binnenkant gaat bewerken dan verdwijnt het haar van de bovenkant.
1 oplossing is er converteren al maar is deze oplossing juist.
Of wat vergetenik duik er nog in.
De Bril een translucent shader gebruikt voor de steuntjes ,lichtdoorlatend
Gelogd
Re: Model en sculpt
Zaph
Member
Berichten: 540
«
Reactie #82 Gepost op:
05 oktober 2017, 13:18:47 pm »
Je kunt bij haar toch een vertexgroup aangeven die de intensiteit bepaalt?
Gelogd
Re: Model en sculpt
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #83 Gepost op:
05 oktober 2017, 13:36:56 pm »
Ik heb het geïsoleerd met een groep, ik kijk het na want ik heb ergens iets gedaan wat niet juist is.
Nu heb ik the weight paint er wel heel licht op gepaint misschien is dat de reden
Gelogd
Re: Model en sculpt
koos2
Member
Berichten: 2,053
«
Reactie #84 Gepost op:
05 oktober 2017, 14:37:42 pm »
Het is mij in ieder geval nooit opgevallen dat er ook haar in de schedel groeit. Bij mij zelf groeit er trouwens nauwelijks haar op mijn schedel, maar dat is een ander verhaal.
Gelogd
Re: Model en sculpt
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #85 Gepost op:
05 oktober 2017, 14:43:26 pm »
Nu met de dildo setting lol, pbr en hdri achtergrond.
De huid node.
«
Laatst bewerkt op: 05 oktober 2017, 14:52:23 pm door Ruud
»
Gelogd
Re: Model en sculpt
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #86 Gepost op:
05 oktober 2017, 15:37:18 pm »
Volgens mij heb je in je particlesystem bij Emission volume geselecteerd en dan krijg je neus haar.
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: Model en sculpt
JvL
Member
Berichten: 3,415
«
Reactie #87 Gepost op:
05 oktober 2017, 15:40:42 pm »
Misschien ook even je normals checken?
Gelogd
Re: Model en sculpt
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #88 Gepost op:
05 oktober 2017, 15:57:18 pm »
De normals staan goed op een paar bij het oor na maar dat mag het issue niet zijn, ik zal deze week eens gaan speuren waar door dit komt.
Gelogd
Re: Model en sculpt
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #89 Gepost op:
05 oktober 2017, 16:00:08 pm »
Hulde aan Ijp, inderdaad per ongeluk aangevinkt denk ik. Opnieuw kammen dus lol dat is de mindere kant.
«
Laatst bewerkt op: 05 oktober 2017, 16:03:24 pm door Ruud
»
Gelogd
Print
Pagina's:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
« vorige
volgende »