Topic: De Wolly.  (gelezen 5947 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 11 februari 2017, 17:51:13 pm »
Dit is dan de wolly.  ;)



Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2017, 18:21:33 pm »
Leuk beestje :) vooral die lange ruige haren.
Kijk maar uit voor een invatie in Waalwijk.
Als ze komen stuur ze maar door naar de Efteling.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2017, 23:22:12 pm »
jammer van die hoekigge voortanden...

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2017, 23:40:01 pm »
Nice !  ;D

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2017, 18:55:38 pm »
Wolly-2.0
Is natuurlijk naar de tandarts geweest, de mondhygieniste moet nog ;)



Offline jopus

  • Member
  • *
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2017, 22:50:49 pm »
heel wollig de wolly

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2017, 10:33:10 am »
Geinig

superjamie

« Reactie #7 Gepost op: 20 juni 2017, 15:16:19 pm »
Het ziet er mooi uit... lijkt wel een foto.

Ik ben zelf namelijk ook fan van blender's cycles render engine. Op wat betreft
art en architecturen ben ik van de foto-realisme om zoveel mogelijk de realiteit
na te kunnen bootsen. Het liefst wil ik ervoor kunnen zorgen, dat mijn cycles-
render's (of photo-realistic renders) zodanig op een foto lijken, dat mensen echt
denken dat het een foto is, of een video opnamen (op wat betreft korte animaties).

Helaas wilt dat bij mij niet altijd lukken van wegen mijn modelling. Maar er is groei
op wat betreft mijn modelling talent. Ik kan al redelijk gebouwen en huizen modelleren.

Maar die van jouw ziet er ook goed uit.