Welkom bij de Dutch Blender Community
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Dutch Blender Community
-->
Creaties
-->
Experimenten
Bezier
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Topic: Bezier (gelezen 5138 keer)
Bezier
P D
Member
Berichten: 535
«
Gepost op:
06 februari 2017, 14:21:52 pm »
Een vraagje; ik heb een deze vorm gemaakt met behulp van een bezier.
Kan ik van deze vorm een vast object maken, met zoiets als b.v. aplay
zodanig dat het losgekoppeld is van die bezier
Gelogd
Re: Bezier
Ezra
Member
Berichten: 206
«
Reactie #1 Gepost op:
06 februari 2017, 14:40:17 pm »
Alt+C dacht ik. Vergeet niet eerst al je modifiers te applyen.
Gelogd
Re: Bezier
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #2 Gepost op:
06 februari 2017, 14:48:31 pm »
Volgens mij heeft hij dat al gedaan het is al een opject.
Dus ik begijp het niet goed.
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: Bezier
P D
Member
Berichten: 535
«
Reactie #3 Gepost op:
06 februari 2017, 15:01:57 pm »
In modfiers is niets te applyen.
Als ik de vorm in edit mode zet is de bezier weer zichtbaar. (de onderste vorm is in edit mode)
ik wilde de vorm unwrappen en dat lukt mij niet.
Gelogd
Re: Bezier
P D
Member
Berichten: 535
«
Reactie #4 Gepost op:
06 februari 2017, 15:20:20 pm »
@Ezra bedankt, ik heb het nu gevonden.
ik had met het opbouwen van de vorm Alt+C Convert > curve from mesh. gebruikt
Achteraf moest ik nog Alt+C Convert > mesh from curve.
nu is het wel gelukt
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »