Inderdaad wat minder leuteren en laat maar eens wat meer Blender werk zien.
Begin eens bij iets simpels en werk dat dan uit, kom je dan probleempjes tegen dan kunnen we ze helpen oplossen.
Je hebt gelijk... maar vanavond kan ik daar helaas niet aan werken, want dan moet
ik (zoals meestal op dinsdag avond) gaan zwemmen in de vrijburgt zwembad in
vlissingen. Ik ben lid van het zwemmen van arduin (ik heb namelijk een verstandelijke
beperking en woont namelijk op arduin, in een woning) zoals je hier al leest:
Mijn voorstelling van inmiddels al acht maanden geleden of zo:
http://dbc-3d.nl/index.php?topic=1435.0Maar goed, inmiddels ben ik alweer twee maanden geleden 24 geworden, dus word
het inderdaat tijd om aan de slag te gaan met textures genereren... Als ik wat in elkaar
hebt geknutselt met de texture nodes, zal ik het laten zien... al is het nog maar beginlijk.
PS: ik denk dat ik het genereren van textures toch beter met de texture nodes kan doen
en dan vervolgens op bijvoorbeeld een omgeving tekenen met blender's ingebouwde
texture painter, maar misschien dat ik vanmiddag (aangezien ik niet hoeft te douchen,
i.v.m. zwemmen) iets wil proberen met vertex groups en texture painting... maar dan moet
ik dus eerst kijken of ik daar tijd voor heb. Ik wilde dat eigenlijk vanmorgen doen, maar
ik was nog zo moe en ik zit nu op de Glazenpui Vlissingen... dus ik zal kijken of ik daar
venmiddag nog tijd voor heb.
Jamie.