That's the spirit Arjen !
En de geest bepaald voor de helft wat het lichaam doet. Over het algemeen geeft het lichaam het pas op , als de geest het opgegeven heeft.
Zoals Mark AKA Dark al zei , "we zijn veel veerkrachtiger dan we zelf denken , dus wat je ook nog tegen gaat komen , je kunt het aan ".
Hij heeft gelijk .
Terwijl net je laatste berichtje las viel me op dat je zowel 333 berichtjes hebt gepost als een populairiteit van 222 hebt.
Ik zie dat als een zéér positief voorteken .
Goede zaak dat je je pakjes shag weg hebt gegooid. En in hoeverre je er zelf iets aan kunt doen. Dat word over het algemeen zwaar onderschat.
Mijn advies is om zoveel mogelijk te ontspannen , en je vooral te richten op lichamelijke ontspanning en welbehagen. Ga eens naar de sauna.
Hou je voeten warm , en probeer fatalistische gedachtes zoals "ik ga toch dood" te vermijden. Dat weet je nog niet. De Geest heeft veel meer invloed op het genezingsproces dan hier vaak onderkent word.
Kanker mag dan een dodelijke ziekte zijn , ongeneeslijk is het zeker niet. Er zijn veel teveel gevallen bekend van mensen die van kanker genezen zijn , op allerlei manieren. Sommigen gewoon op eigen houtje , door bv. vitamine c en positief denken , anderen door bv. Yoga of chi kung in combinatie met kruiden en acupunctuur.
Sterkte Arjen. En Beterschap !