Shocking plaatje hoor!
Tips:
Toen ik naar het plaatje keek, stoorde er direct iets. Wat wist ik niet direct. Na een poosje kijken dacht ik het volgende te zien als storend:
Als je naar de schaduw op het raam kijkt en rekening houdt met het punt van waaruit gekeken wordt en de hoek van weerspiegeling op het raam, zou je je verwachten dat het jongetje tussen het raam met de schaduw en het balkon zit. Dat zou dus inhouden dat het jongetje vlak naast het balkon zit. Echter is hij een beetje te groot daarvoor, als je dit vergelijkt met het hek rond het balkon en de hoogte tussen de balkons. Verder lijkt het erop dat het jongetje niet naast het balkon geplaatst is maar meer naar voren en naar rechts.
Persoonlijk zou ik het jongetje dezelfde grote laten houden, maar de schaduw meer naar rechts verplaatsen op het raam.
Verder is de onderste hoek van de camera naar beneden gericht ten opzichte van het gebouw. De wolken onderin zijn dus niet logisch. Die horen bovenin. En tenzij het gebouw heeeeeel erg hoog is, zou ik toch iets van een horizon verwachten, te meer omdat de onderste hoek van de camera naar beneden gericht staat.
MAD