Topic: [BGE] Texture Based Reflection Shader  (gelezen 4378 keer)


superjamie

« Gepost op: 01 juni 2016, 17:24:50 pm »
Hoi Medeblenders...

Ik ben momenteel aan het oefenen in BGE... maar hoe kun je een texture-based reflection
shader creeƫren in BGE ?... Ik heb wel een reflection map, maar de reflection shader word
niet gerenderd..., hoe zorg je ervoor dat de reflection shader texture-based gerenderd
word ?...

Heeft iemand enig idee ?... Alvast bedankt,
Groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 01 juni 2016, 18:28:19 pm door superjamie »

Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 juni 2016, 16:20:17 pm »

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 07 juni 2016, 11:31:23 am »
Heb je hier iets aan?
https://www.youtube.com/watch?v=MQEo1noHeOQ

Ik heb deze tutorial bekeken, maar het lukte niet om de reflectie er in te krijgen, ik miste
iets in de node editor... Maar bedankt voor je reactie.