OK... ik weet geloof ik wel hoe ik een animatie kan renderen en dan kan opslaan... maar dan duurt het met het maken van langdurige animatie films in cycles render een eeuwigheid voordat ik mijn animatie kan opslaan, vanwegen dat hij dan per-image moet renderen... is er niet een betere alternatief om een met blender gemaakte animatie in cycles render gelijk als bijvooreeld .avi kan opslaan, zonder dat hij iedere keer per-image moet renderen, maar gewoon in een keer opslaan als een .avi bestandbijvoorbeeld ?... heeft iemand enig idee of dat kan en hoe dat dat moet ?...Alvast bedankt,Groetjes superjamie.
Zonder renderen geen animatie... Je kunt je blender file saven en dan oo een krachteriger pc renderen en saven als . avi of welke bestandsindeling je ook wilt maar om een animatie te saven moet je hem toch echt eerst renderen.
OK, dan weet ik dat ook weer... maar zelfs als ik render, slaat blender mijn animatie(s)nog niet op. Kan iemand uitleggen hoe dat komt ? of het in stappen uitleggen ?...Alvast bedankt,Groetjes Jamie.
Citaat van: superjamie op 02 mei 2016, 17:36:43 pmOK, dan weet ik dat ook weer... maar zelfs als ik render, slaat blender mijn animatie(s)nog niet op. Kan iemand uitleggen hoe dat komt ? of het in stappen uitleggen ?...Alvast bedankt,Groetjes Jamie.Verander de locatie onder output eens van /tmp\ naar //render/.