Neus jij ook nog wel eens rond op Tweakers Zaph?
Ben aan het testen maar bij de gpu krijg ik, als ik de placeholder i.p.v. overwrite aanvink de melding: no frames rendered skipped overwrite
0,78 seconde... rijmt niet, heb niet zo`n supersysteem die 0.78 seconden over mijn animatie deed.snap je...probeerde te tellen en duurde echt anderhalve minuut...
0,78 seconde... Citaat van: rozz op 26 februari 2016, 21:39:49 pmBen aan het testen maar bij de gpu krijg ik, als ik de placeholder i.p.v. overwrite aanvink de melding: no frames rendered skipped overwrite"No frames rendered, skipped to not overwrite" - houdt in dat er wel frames overgeslagen zijn, maar niks gerendered. Ik denk dus dat je output map nog vol staat.
Er is een betere (vergelijkbare) manier. Ik weet niet meer helemaal zeker of het zo werkt, dus je zult het moeten testen. Je begint hetzelfde met het twee keer openen van je scene, maar vervolgens moet je bij de render -> output tab (waar je ook de map waar het resultaat terecht komt selecteert) Overwrite uit- en Placeholders aanzetten. Vervolgens hoef je niks te veranderen aan welke frames worden gerenderd en kun je bij beide scenes op render animation klikken. Het idee is dat beide versies een lege afbeelding in de uiteindelijke map plaatsen zodra ze beginnen met een frame, en die vervolgens vervangen als het frame gerenderd is. De andere versie zal denken dat dat frame al gerenderd is doordat er al een (lege) afbeelding staat en zal verdergaan aan het volgende frame. Het enorme voordeel hieraan is dat je niet in hoeft te schatten hoelang je CPU en GPU er over doen, waardoor je niet hebt dat de een al lang klaar is terwijl de ander nog een hoop moet doen.Nog wel een waarschuwing, GPU renderen werkt nog niet zo goed als CPU renderen, (wel sneller, maar er mist nog het een en ander) waardoor er kleine verschillen zijn tussen hetzelfde frame gerenderd door een CPU en een GPU. Het is daarom absoluut niet aan te raden CPU én GPU rendering te gebruiken in een animatie aangezien er dan constant gewisseld wordt tussen frames gerenderd door een CPU en een GPU.
rijmt niet, heb niet zo`n supersysteem die 0.78 seconden over mijn animatie deed.