Topic: Een nieuwe in Cats in space.....  (gelezen 249 keer)

Offline Xan

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 oktober 2024, 16:50:18 pm »

Moeten nog hier en daar wat kleinigheden aan gebeuren. Maar dit zijn mijn eerste stapjes in het spelen met volumes. verder wat moddelen en procedure. Voor de afwisseling een met kleur en vele lampjes.

Ik zag dat Light Linking nu ook voor EEVEE is, dat bespaart me heel wat layers.

Offline roobol

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2024, 18:49:02 pm »
Knap gemaakt.  Dat ruimteschip ziet er heel Flash Gordon uit :-))
met vriendelijke groet,  kees.    https://www.pinterest.com/keesroobol/_saved/

Offline Xan

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 november 2024, 08:29:49 am »
De achterkant is meer uit Kuifje, maar de voorkant idd.

Met Cycles was hij mooier geworden denk ik, maar alleen op de GPU zoals blenderbrammetje al liet doorschemeren, de CPU bleef rond de 55º maar de kaart loopt naar de 88º en 90º is einde oefening. Ik moet wachten op meer rekenkracht. Daarnaast rekende Cycles al een uur op de eerste 1/3 van het beeld. Ik las al ergens dat Cycles niet zo van volumes houd. Ik ben nog aan het tweaken om hem niet zo blauw te krijgen onder EEVEE en ik wil de binnenkant van de cockpit nog maken.

Ik heb wel weer de volgende gevonden. Ik heb gisteren 'Invention for Destruction 1958', gezien van Karel Zeman. Een van de Jules Verne verhalen. Voor de film hoef je het niet te doen, het is oude meuk. De stijl echter. Karel Zeman heeft goed werk geleverd om het effect van houtsnede over te brengen naar een 3d omgeving. Eens kijken of ik dat ook in Blender kan. Ik was al van plan iets te maken in de stijl van Taxandria van Raoul Servais, ik denk dat dit leuker word.

Offline roobol

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 november 2024, 16:39:51 pm »
Ziet er een leuke uitdaging uit, misschien de moeite om eens te gaan zien naar https://www.youtube.com/watch?v=508pwYME-w4
met vriendelijke groet,  kees.    https://www.pinterest.com/keesroobol/_saved/

Offline Xan

• Member
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 november 2024, 09:30:06 am »
A het houd me van de straat af of beter gezegd, netjes achter de kerk  8) [we wonen tegenover het koor van zo'n bimbam]

Thx, ik had deze al gevonden en was hem weer vergeten. Wat ik zie zijn me de lijnen te strak voor wat ik nu wil, misschien iets voor eventuele rotspartijen. Ik kom de rest met textures te maken vrees ik. Ik heb al een idee, ik heb een 2in1 en samen met Firealpaca. Als ik de UV met tiles random onder elkaar kan krijgen hoef ik maar een paar lijnen te maken, zo niet moet alles met de hand. Ik wil die Line Art van Blender met wat modifiers bewaren tot het laatste, ik ben bang dat het me wat te veel van het systeem gaat vragen.

Maar eerst moet deze af.