Ja de fstop was niet helemaal juist, Ik was aan het spelen testen in deze instellingen en de composite mode.
Als het gebouwtje klaar is wilde ik wat met de sunbeam doen ook dmv een plane met gaten die licht doorlaten en node settings.
tijdens het werken test ik wat tussendoor
Het is nog steeds op eigen houtje aan het werk vanaf niks naar iets ,en eigen textures maken voor alles is het streven.
En dit moet zo gedetailleerd als mijn kunnen worden
Nu de producal texture en de texture samen is gevoegd wil ik deze fotograferen zodat het uiteindelijke resultaat als texture kan worden benut en worden bewaard.
De oude colormap dus vervangen .
Dus minder nodes nodig om deze kleur te verkrijgen,Wat MB's reduceert.
Alleen de colormap want de rest is goed en sluit aan.
Nu kun je een reeks color mappen maken mixen etc, watt uiteindelijk tot een mooier resultaat leid ,als het goed is
De eerste bewerking is nu bijna voltooid.
De schaling van de gevel, ik had diverse lagen een andere grote gegeven,nog even het 1 en ander corrigeren en de UV nog iets bijwerken.