Klopt Koos tijdens het 5 uren renderen van deze foto dacht ik na over de belichting compositie enz
.
Het was eigenlijk een test render voor de hdri die ik toevoegde in de oude file,een oog gemaakt en glossy gegeven.
Wat kleine veranderingen ,licht nog niet echt ingesteld.
De muis zijn vacht bevat eigenlijk alle ingrediënten al met wat nodes die het laten glitteren, werken aan het licht klopt wat je zegt.
Het laat ook zien dat wat voor node settings je ook maakt alles valt en staat met licht
Ook de mix tussen het realisme en ja hoe noem je het tekeningachtig moet nog wat beter worden gemixt.
Aangezien dit file traag is werk ik er ook niet zoveel aan lol, af en toe.
Inmiddels met een ander file aan het werk met materialen om een huid texture te maken.
2 layers gebruikt en deze 2verschillende colormaps alle mappen gegeven zoals de normal,spec,AO enz, deze apart bewerkt en samengevoegd.
Dit zijn de 2 onbewerkte textures.
En wat resultaten van wat instellingen.
AOmap
De mappen zijn iets kleiner als de UV , dit moet ik verhelpen door de UV aan te passen hier nog niet gedaan.
Ik heb de mapping node er nu voor gebruikt maar is niet afdoende te snel vervormt je beeld, dus even opnieuw
(Al opgelost, de mirror boven de subdivide gezet in het modifier menu )
Dit project gaat ook traag en had niet echt tot doel om een model te maken ja voor de materialen te testen.
Dus geen highpoly model.