Topic: alt home 3dview  (gelezen 5558 keer)


Offline Blom3dd

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 januari 2016, 11:33:18 am »
Ben nu aan het modeleren, wat ik niet snap is dat ik topview of left doe en dat de view ergens terecht komt waar nix is...
wat doet alt home dan precies, volgens mij werkt dat wel als viewall ...

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2016, 11:42:17 am »
Met shift c reset je het.
Met modeleren is het makkelijker als je in het midden van je x y lijn blijft werken, zodat je origin point van je model in het midden staat.
1front 3 right 7 top met ctrl 1,3,7 pak je de andere kant.
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2016, 11:44:21 am door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,863
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2016, 11:46:31 am »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2016, 12:31:15 pm »
En als je de weg kwijt bent bij het modeleren kom je met de punt . op je numpad van je toetsenbord terug bij je geselecteerde vertex.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2016, 14:17:00 pm »
Alt home doet bij mij af en toe wat soms reageert het en soms niet. Weet niet wanneer wel en wanneer niet.

Offline Blom3dd

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 29 januari 2016, 18:37:43 pm »
bedankt, soms is het zo simpel.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 februari 2016, 22:26:58 pm »
Precies , nog Ctrl - Alt - Delete voor Cameraview...  ::)