Hallo IJpe,
Wat jammer, duidelijk, wat er nu staat is niet geschikt. Zo in mijn achterhoofd dacht ik, het een of ander zo op te schrijven dat 'iedereen' het kan volgen.
Na ja, dit is ook een poging ...
IJpe: helaas snap ik jou commentaar ook niet ;-(
Welke link waar bedoel je?
Oh het tweede (wat ik niet snapte) is me nu wel duidelijk: bij het schrijven in een post, dat nog 'Verzenden' nodig heeft staan icoontjes en een meest linkse heeft, als de muis er over zit : Voeg afbeelding toe.
Nu maar uitproberen , er op klikken voegt dit toe
En nu? Ik klik maar op hieronder in
Afbeelding aan bericht toevoegenIk klik er nu op: tja, en dan, slepen ging niet, ik doe het nu maar zoals ik anders hier doe, even kijken wat het wordt:
Het komt hier via een opslag adress [url ... etc ] , moet men dan misschien via copy paste op de bedoelde plaats verschuiven ;-)
OK , dat is niet precies wat vergelijkbaar met de plaatjes in Start van deze link.
Kan wel maar (nog niet) echt mooi.
IJpe ik zou je toch graag (Tutor!) als proefkonijn nemen , dus vraagje.
Heb je Blender versie 2.93.6 of liever versie 3 ??
Zo ja, dan verzoek ik je dit te doen:
Blender starten, boven op der Rand op
Geometry Nodes klikken in het 'frame' eronder op
NewDat moet dan twee met elkaar verbonden Nodes opleveren.
Is je antwoord, ja Peter, dat is inderdaad een makkie, komt hieronder wat dan het eerste gebruik van Nodes zou kunnen zijn: Echt gebruik: de Cubus via nodes naar een andere plaats verschuiven (de Transform Node gebruiken zou het worden)
Ik ben er zeker van dat dat ook jou zou lukken.
En daarop het wonderbaarlijke: hoe men daarna vrij eenvoudig nog een Node kan toevoegen en die in een start van een animatie omtoveren.
Dit zijn de beginstappen om youtube tutorials misschien te snappen.
(het animeren heb ik nog nergens voor Nodes netjes uitgelegd gekregen, met vallen en opstaan, zeg proberen, is het inmiddels gelukt en wilde ik in een tutorial hier uit de doeken doen)
Ben benieuwd of en wat ik op deze post als antwoord krijg,
Geïnteresseerde : waag het toch