Topic: Parels...ofzo  (gelezen 5898 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 december 2015, 21:16:39 pm »
Wat experimentjes met shaders, licht enzo....vond ze wel weer de moeite waard om te delen...



Offline wimblen

  • Member
  • *
  • Berichten: 329
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2015, 21:37:40 pm »
Is zeker de moeite waard, ziet er lichtgevend uit.

groetjes wim
skypenaam wimeep
ASUS ALL-in-one Desktop
intel(R) Core(TM) i3-4005U CPU 1.70GHz
RAM 4.00GB

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 december 2015, 22:56:18 pm »
En nog een...ehhh 2 ;D


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 december 2015, 19:13:02 pm »
of zo...


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 12 december 2015, 13:07:48 pm »
Altijd leuk dat testen met Blender.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 december 2015, 14:17:28 pm »
Hoe je met een eenvoudige vorm toch heel leuke afbeeldingen kunt maken.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 december 2015, 19:05:07 pm »
Ik vind ook dat water wel interessant. Hoe heb je dat zo gekregen qua vorm? Lijkt mij dat dat nog al highpoly is of ?

Gewoon een plane subdividen en dan plane's selecteren daar waar je je rimpel wilt...in editie mode de i gebruiken....en nog een keer...en dan de Faces een beetje extruden..

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 december 2015, 12:25:09 pm »
Ik vind ook dat water wel interessant. Hoe heb je dat zo gekregen qua vorm? Lijkt mij dat dat nog al highpoly is of ?

Gewoon een plane subdividen en dan plane's selecteren daar waar je je rimpel wilt...in editie mode de i gebruiken....en nog een keer...en dan de Faces een beetje extruden..

Sorry maar ik bedoelde de faces grabben en dan over de z as omhoog bewegen...

beetje met loop tools-circle spelen...en voila...rimpels in het `water`













Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #8 Gepost op: 13 december 2015, 13:08:48 pm »
Dat is een handige simpele manier om snel even wat waterrimpels toe te voegen.

Dit is een iets moeilijkere manier
Zeker kijken is de moeite waard.
https://www.youtube.com/watch?v=5PaTOSvWBGo

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 december 2015, 17:55:34 pm »
Klopt rob,
je hoeft alleen maar het gedeelte dat je `gerimpeld` wilt hebben te subdividen....en dan inserten....en over de z as bewegen....scheelt weer wat poly`s...had ik zelf niet eens bij stil gestaan...
 ;D