Hmm, dat is een moeilijke.
Ik denk niet dat het standaard mogelijk is om zoiets te doen. Er wordt momenteel wel een beetje gewerkt rondom 3D, waarbij 2 camera's gebruikt worden voor het stereoscopisch effect.
Maar misschien kan je dit wel gebruiken:
http://www.tutorialsforblender3d.com/Game_Engine/Viewports/Viewport_1.htmlIs eigenlijk voor een oudere versie, maar er staat ook een download linkje naast voor een voorbeeld file met 2.6.
Om dan nadien de met verschillende monitoren te werken kan je uit blender een viewport loskoppelen (net zoals je een extra editor opent, maar door ook nog shift ingedrukt te houden). Je krijgt dan een nieuw venster en die kan je wel gewoon uitstrekken over de twee schermen.
Ik zou het op deze wijze proberen. Als ik het goed begrijp heb je dan 1 viewport die je via P 'live' zet en daarin de BGE draait. Via een scriptje ga je dan die viewport opsplitsen in 3 en daarin de 3 camera's naast elkaar zetten. Schaal je dan de viewport overheen 3 evengrote schermen, dan krijg je het effect dat je zoekt.
Dat is natuurlijk nog niet ideaal, maar misschien brengt het jullie op ideeën voor een volwaardige oplossing.
Trouwens, moesten jullie iets bedenken en dan zelf schrijven om zulke dingen te doen in de BGE, dan zou dit best interessant zijn om ook aan een developer te laten zien. Het is een feature die misschien mee in de trunk (de basis versie van Blender) kan worden opgenomen indien netjes uitgewerkt.