Dat is ook toevallig, ik ben al enkele weken bezig met een echte robot te bouwen Dat is ook de reden dat ik de laatste weken niet meer zo aktief ben met Blender.Ik heb een microcontroller (Arduino) gekocht en ben nu bezich met C++ onder de knie te krijgen. Lukt al aardig. Gelukkig niet zo moeilijk dan Blender. Leuk en goedkoop aparaatje zo'n Arduino, en zeer veel mogelijkheden. Nu nog even wachten op wat onderdeeltjes uit China.
Ik hoop net als JvL dat het ook fantasie bots/ Transformers mogen zijn.
Ik heb een PM gestuurd aan Zaph
Ik bedoelde inderdaad dat ie uit losse onderdelen moet bestaan , zodat ie gerigged kan worden , dus losse armen , wielen , etc...Dan is het altijd te Riggen , ook al is bv. de motor of een mechaniek met ketting niet echt werkend....Vandaar , geen organische dingen.... Mooi voorbeeld , de Transformer hoeft niet echt zo gebouwd te zijn dat alles past en werkt , als ie maar losse onderdelen heeft zodat de suggestie gewekt kan worden.Ik weet niet wie de Jury zijn , maar ik dacht aan beoordeling op - mooiheid / schoonheid van de render - Karakter , een robot met uitstraling - werkzaamheid , hij moet eruit zien alsof het kan werkenVandaag nog even lekker barbequeen en vanaf maandag een robot bouwen dus....