Ben naar de bios geweest...avengers, the age of ultron....echt super gaaf...vette graphic`s, super story line, super hero`s maar wat mij erg irriteert is dat ze heel veel 2d laagjes achter elkaar plakken en dit dan 3d noemen...ik vindt het zo geen meerwaarde hebben bij veel films maar ze draaien niet in 2d meer lijkt het wel...de bril zit niet lekker...het focussen is af en toe lastig....de kleuren niet mooi...en ik moet er nog extra voor betalen ook terwijl ik het eigenlijk helemaal niet wil....ik wil gewoon superscherp 2d beeld...tot VR zijn intrede doet natuurlijk...man...iedereen ziet de film anders en je wilt hem vaker zien want degene naast je heeft iets gezien wat jij net gemist hebt want je focuste op die iets te diepe decolleté...maar goed, even terug ter zake, ben ik de enige die zich ergert aan 3d in de bios of zijn er meerdere met mij...
Bij veel animatie films werkt het redelijk maar over het algemeen vindt ik het jammer dat ze mij verplichten om `3d` te gaan kijken...en daar ook nog eens extra voor laten betalen...zo dat ben ik kwijt...